روش پیشنهادیِ ما برای خرید uc پابجی موبایل

وجود افراد منفعت طلب و سود جو باعث شده اعتماد به وب سایت های فروش یوسی پابجی موبایل کمی سخت باشد، اما با وجود وب سایت ما دیگر دوران این سختی به آخر رسیده و شما می توانید با خیالی راحت نه تنها یک بار بلکه برای همیشه از وجود خدمات ما جهت خرید uc پابجی استفاده کنید.

اگر اولین بار است قصد خرید uc پابجی موبایل را دارید و یا با نارضایتی از مراجع و روش های دیگر سراغ فروشگاه ما آمدید، مطمئناً از این پس انتخاب اول و آخر تان فقط یک جا خواهد بود آن هم جایی نیست جزء فروشگاه ما.

خرید یوسی

جالب است بدانید اعتبار بالا تنها خصوصیتی نیست که باعث شده این پیشنهاد را بدهیم، چرا که وب سایت ما علاوه بر آن، خدمات متعدد و پر مزیت دیگری هم ارائه می دهد. در تیتر بعدی شما را با چند مورد از این خدمات چشمگیر آشنا می کنیم.

آشنایی با خدمات فروش یوسی پابجی موبایل

 

خدمات فروش یوسی پابجی موبایل در وب سایت ما مجموعه مواردی است که همگی فقط و فقط یک هدف را دنبال می کنند، هدفی که چیزی جزء جلب رضایت مطلوب مشتری ها نیست.

بیایید شما را با چند مورد از این خدمات آشنا کنیم:

  • از آن جا که اولین و مهم ترین معیار خریداران یوسی پابجی، تحویل سریع است؛ یوسی های خریداری شده از وب سایت ما در عرض چند دقیقه پس از اتمام سفارش ارائه می شوند.
  • نیروی پشتیبان وب سایت ما از خصوصیات بارزی است که نظر هر خریداری را جلب می کند. با بهره مندی از این خدمات می توانید همه ی سوالات و ابهامات خود را مطرح کرده و به نحو احسن راهنمایی شوید.
  • نبود محدودیت مکانی و زمانی برای بهره مندی از خدمات فروش یوسی پابجی موبایل، در این جا از موارد بسیار مهمی است که جزء بهترین ویژگی های ما به شمار می رود.
  • همان طور که می دانید قیمت خرید یوسی بنا بر نوسانات دلار و نوع بسته ی درخواستی متفاوت بوده و همواره در حال تغییر لست. با وجود همه ی این ها وب سایت ما دارای مقرون به صرفه ترین تعرفه ها است، به نحوی که اگر با بقیه ی مراجع مقایسه کنید شاهد تفاوت فاحشی خواهید بود.
  • در هر ساعت و از هر جایی امکان ثبت سفارش برای متقاضی ها بدون هیچ محدودیتی وجود دارد. این یعنی تمام خدمات و مزایا بدون در نظر داشتنِ زمان و مکانِ سفارش، به نحو احسن ارائه می شوند.
  • درگاه های خرید وب سایت ما به نحوی طراحی شده اند که دارای جامع ترین اطلاعات هستند، جامع بودن اطلاعاتِ بسته های موجود باعث شده بدون ابهام و سوال به راحتی انتخاب مورد نظر خود را یافته و بخرید.
  • در مورد آخر بد نیست به امنیت بالای درگاه های پرداخت اشاره کنیم که در ایمن ترین قالب ها محافظت می شوند.

از فروشگاه سوخت گیم می توانید انواع بازی استیم و خرید پول درون برنامه ای مثل یوسی خریداری کنید.


[ بازدید : 92 ]
[ ] [ 13:04 ] [ تیبا بلاگ ]

اصول و قوانین سئو داخلی (جدیدترین آپدیت)

 

سئو داخلی را می توان پیاده سازی تکنیک های پایه به منظور ایجاد زیر ساختی قوی برای یک وب سایت معرفی کرد که پس از انجام آنها مقدمات آغاز کار حرفه ای روی سئو سایت به منظور کسب جایگاه در صفحه نتایج گوگل به ازای کلمات کلیدی هدف،معنا و مفهوم پیدا می کند. اگر به عنوان یک سئو کار یا مدیر وب سایت این محتوا را برای مطالعه انتخاب کردید این نوید را به شما می دهیم که با جامع ترین راهنمای اصول سئو داخلی در سال 2020 در این مطلب آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

 

تعریف سئو داخلی و بررسی اهمیت آن در پروسه سئو سایت

اگر بخواهیم با ساده ترین زبان ممکن سئو داخلی را تعریف کنیم می توانیم بگوییم به مجموعه فعالیت هایی که در اصلاح ساختار سایت نقش دارند سئو داخلی یا On-Page SEO می گویند.  از جمله فعالیت هایی که موجب اصلاح ساختار سایت می شوند می توان به بهینه سازی کد ها، چک کردن فاکتور های فنی سایت، بهینه سازی محتوا و... اشاره کرد.

 

اهمیت سئو داخلی را می توان با ارائه یک مثال به صورت کاملا مفهومی تشریح کرد .فرض کنید حرفه شما نماکاری ساختمان است. تا زمانی که زیر ساخت داخلی ساختمان مورد تایید نباشد زیباترین نماهای ممکن نیز روی آن سازه زیبایی خود را نشان نمیدهند. در همی راستا می توان گفت تا زمانی که یک وب سایت از نظر فنی و ساختار اولیه مورد تایید نباشد مراحل بعدی سئو سایت شامل سئو خارجی و ..نتیجه بخش و موثر ولقع نمی شود.

 

اگر بخواهیم به صورت تخصصی تر به تعریف مفهوم سئو

 

 داخلی بپردازیم بهتر است پروسه سئو داخلی را به دو بخش تقسیم کنیم:

1 – تکنیک هایی که روی بهینه سازی ساختار سایت متمرکز هستند: سئو تکنیکال

2- تکنیک هایی که روی بهینه سازی محتوای سایت متمرکز هستند: سئو محتوایی

 

 

چک لیست سئو تکنیکال

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم یکی از شاخه های سئو داخلی، سئو تکنیکال می باشد که به صورت کاملا اختصاصی روی بهینه سازی ساختار فنی سایت تمرکز دارد. در ادامه به معرفی تک تک آیتم هایی که در سئو تکنیکال باید آناها را چک کرد می پردازیم.

 

بررسی استفاده مناسب درست از متا تگ ها – meta tag :

متا تگ ها (Meta Tag) یا برچسب های متا، بخشی از محتوای یک صفحه میباشد که از دید کاربران مخفی مباشد. زیرا این متا ها در کد های HTML سایت قرار میگیرد و حاوی اطلاعاتی برای موتور های جستجو می باشد.

 

معرفی مهمترین متا تگ های سئو داخلی:

متا تگ تایتل (title tag)

متا دسکریپشن (meta description)

متاتگ ویو پورت(viewport)

متا تگ روبوت (meta robot)

توجه به سرعت لود صفحات سایت

یک اصل اساسی در سئو سایت وجود دارد که آشنایی با آن درک این آیتم را راحت تر می کند. این که اگر سرعت لود صفحهای از سایت بیشتر از 4 ثانیه باشد قطعا مخطب آن وب سایت را ترک می کند. با تکیه بر همین اصل چک کردن سرعت سایت با ابزارجی تی متریکس که در مقالات گذشته مفصلا به معرفی آن پرداخته ایم. ضروری است.

 

برای تقویت سئو داخلی سایت به محتوا، روح ببخشید

در اولین بخش آموزش سئو داخلی سایت با محتوا روبه ‌رو می‌شویم. شاید ساده‌‌ترین و پیش‌پا ‌افتاده‌‌ترین مسئله برای بهینه‌سازی محتوای سایت استفاده از کلمات کلیدی است. ولی نباید زیاده‌روی کنید و حوصله کاربر را با تکرار واژه‌هایی که برای او آشنا هستند، سر نبرید. ( Keyword Stuffing ممنوع !)

 

اگر می‌خواهید محتوا را بهبود ببخشید، باید استفاده درست از کلمات کلیدی را بیاموزید. شاید یکی از رایج‌ترین تکنیک‌هایی که می‌شناسید، استفاده از کلمه کلیدی در ۱۰۰-۱۵۰ کلمه نخست مقالات باشد. درست مثل کاری که ما اینجا انجام داده‌‌ایم. (کلمه کلیدی را در ابتدای مقدمه این مقاله مشاهده می‌کنید.

 

واقعیت این است که گوگل برای کلماتی که در ابتدای محتوای شما جای گرفته‌اند، ارزش زیادی قائل است. انگار این کلمات مهمان‌های افتخاری محتوای شما هستند. با این کار بهترین جای مجلس را به ارزشمند‌ترین مهمانان خود اختصاص داده‌اید.

 

واقعیت این است که نمی‌توان برای انتخاب این معیار به گوگل خرده گرفت. درواقع اگر مقاله‌ای درباره رژیم کتو نوشته شود، طبیعی است که در همان ابتدای متن به این کلمه اشاره می‌شود. درغیر این‌ صورت نه‌تنها موتور جست‌وجو؛ بلکه کاربر هم ادعای شما را باور نمی‌کند. احتمالا این سوال در ذهن کاربر شکل می‌گیرد که چطور «می‌توانید بدون اشاره به رژیم کتو مقاله بنویسید؟». کاربر که هیچ، موتور جست‌وجو نیز ادعای شما را باور نمی‌کند. برخی از نکاتی که باید به یاد داشته باشید، به این شرح هستند:

 

استفاده از کلمه کلیدی در تیتر یک و دو

تیتر یک را فراموش نکنید. نگاه کاربر را به خود متمرکز کنید و او را به خواندن مقاله دعوت کنید. اما مهمتر اینکه کلمه کلیدی را در تیترها بگنجانید. در کنار کلمه کلیدی استفاده از عبارت‌های LSI را فراموش نکنید.

 

 

چگالی کلمه

با وجود اینکه گوگل منکر تاثیرگذاری این عامل روی سئو داخلی سایت شده است؛ اما شواهد نشان می‌دهد که تکرار این کلمه در نتیجه نهایی تاثیرگذار است.

 

 

URL سایت را دریابید

تا جای ممکن از URL کوتاه برای سایت استفاده کنید. حتما از کلمه کلیدی نیز در آن استفاده کنید.

 

 

لینک‌ سازی خارجی

اگر می‌خواهید ثابت کنید که حرفی برای گفتن دارید، باید نشان دهید اطلاعاتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهید، بی‌عیب ‌و‌نقص است. لینک سازی خارجی چیزی شبیه به ریش گرو گذاشتن در فرهنگ فارسی است. سایتی با لینک دادن به شما اعتبار و ارزش محتوای شما را تایید می‌کند.

 

بهینه‌ سازی تگ عنوان و متا

بهینه ‌سازی تگ عنوان و متا یکی از دیگر مباحث مهم در آموزش سئو داخلی سایت است. اگر به دنبال استفاده از تگ متا و عنوانی هستید که سئو سایت را متحول کنید، به مطالعه این بخش ادامه دهید.

سئوکاران عقاید متفاوتی درباره بخش‌های متفاوت سایت دارند. اما به نظر من مهم‌ترین بخش تگ عنوان (Title) است. تگ عنوان نقش کارت دعوت را بازی می‌کند. با خواندن تگ تیتر متوجه می‌شوید که مقاله درباره چیست و چرا باید آن را بخوانید. تم مهمانی بخش‌های متفاوت آن و نحوه برگزاری همه و همه در چند کلمه‌ای که نقش تیتر را بر عهده دارد، گنجانده شده است.

 

به همین دلیل گوگل و دیگر موتورهای جست‌وجو اهمیت ویژه‌ای برای این تگ‌ها قائل هستند. سعی کنید کلمه کلیدی را تا جای ممکن در ابتدای تیتر به کار ببرید. هرچه باشد همه می‌خواهند بدانند برای چه باید در مهمانی شما شرکت کنند. کلمه کلیدی اصل مطلب را سریع در اختیار کاربر و گوگل قرار می‌دهد.

تیتر بار بزرگی را بر دوش می‌کشد. لحن تیتر به کاربر نشان می‌دهد که این مهمانی مناسب چه طبقه‌ای از جامعه است.

 

• از معرف تیتر استفاده کنید

معرف تیتر یا به زبان غربی‌ها Modifier به طبقه‌بندی تیتر کمک می‌کند. برخی از این کلمات عبارت هستند از «بهترین»، «راهنما»، «سریع‌‌ترین» و «بازبینی» که به رتبه‌بندی عبارات کلیدی بلند شما کمک می‌کند. بهتر است برای بهبود تیتر و بالا بردن ترافیک سایت از معرف‌ها استفاده کنید.

 

 

 

 

متای دست اول

فراموش نکنید که متا اولین بریده از مقاله شماست که برای کاربر به نمایش گذشته می‌شود. پیش از آنکه مهمان جدید قدم به سایت شما بگذارد. چند جمله‌ای را که برای او در نظر گرفته‌اید، مطالعه می‌کند. اگر توانستید در این چند جمله او را شیفته خود کنید که هیچ؛ درغیراین ‌صورت باید شاهد ورود مهمان‌های احتمالی خود به سایت همسایه باشید.

 

قبلاً مقاله ای در مورد اصول سئو داخلی و محتوایی سایت در وبسایت آموزشی مارکترها منتشر شده که خوادن ان خالی از لطف نیست.

 

منبع: رایاپلاس


[ بازدید : 174 ]
[ ] [ 10:52 ] [ تیبا بلاگ ]

روش های آسان برای ساخت سایت رایگان

در این مقاله قصد داریم،5 سایت ساز داخلی و خارجی را به شما معرفی کنیم که امکان ساخت سایت را برای شما فراهم می آورند و جزء بهترین ابزارهای طراحی سایت رایگان به حساب می آیند، پیشنهاد می کنم برای شروع ساخت سایت رایگان فقط یکی از این سایت سازها را انتخاب کنید. چرا که با استفاده از یک سایت ساز می توانید بر چگونگی کار سایت سازهای دیگر نیز پی ببرید و نحوه کار را به راحتی فرا بگیرید. 

1- سایت ساز Wix، اولین پلتفرم طراحی سایت رایگان

سایت ساز Wix، یک ابزار ساخت سایت آنلاین است، که از طریق مرورگر وب در دسترس است. کمپانی Wix یکی از قدیمی ترین کمپانی های سایت ساز در جهان است. اخیرا این کمپانی برای اینکه کاربران خود را راضی نگه دارد، 500 مگابایت فضای هاست(Host) برای ذخیره سازی فایل ها، یک زیر دامنه (Sub domain) ، به همراه تبلیغات برای آنها در نظر گرفته است. 

یکی از مزیت هایی که در حالت رایگان سایت ساز Wix وجود دارد این است که، به شما امکان دسترسی به تمامی بخش ها را می دهد و باعث می شود که شما با استفاده از یک اکانت رایگان تجربه استفاده از این سیستم را برای همیشه به خاطر بسپارید. همچنین اگر نیاز داشتید که واقعا سایتتان را توسعه دهید و بر روی آن کار کنید باید از پلن های پولی آن استفاده کنید. 

اما توجه داشته باشید که وب سایت های wix برای کاربران ایرانی قابلیت راست چین شدن را ندارند و فقط ویژه استفاده کاربران خارج از ایران است. 

2- سایت ساز وردپرس کاملا رایگان، با هاست و دامنه اجباری

 وردپرس یک بسته آنلاین نرم افزاری رایگان و متن باز است که می توانید توسط آن وب سایت های مختلفی را به سرعت ایجاد کنید. یکی از ویژگی هایی که درباره وردپرس می توان نام برد این است که این نرم افزار فقط بر روی یک وب سرور نصب و اجرا می شود و قابل نصب به صورت نرم افزاری بر روی مک یا ویندوز و سیستم عامل دیگری نیست. 

وردپرس یک سایت ساز همه کاره است، این سیستم مدیریت محتوا (CMS)، توسط بسیاری از برندهای معتبر جهان استفاده می شود مانند: BBC, Wired,Beyonce,Vogue و ... در حال حاضر وردپرس یکی از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که 30 درصد وبمستران از آن استفاده کرده و سایت ها را با این CMS ساخته اند. 

شما می توانید از وردپرس برای ساخت وب سایت ها، وبلاگ های کلاسیک، فروشگاه تجارت الکترونیک، وب سایت های کسب و کار، انجمن ها، شبکه های اجتماعی و هر چیز دیگری استفاده کنید. 

اما باید در نظر داشته باشید، وردپرس با توجه به اینکه بهترین سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز است (متن باز به این معناست که هر فردی با دانشی در برنامه نویسی می تواند سیستم مدیریت محتوا را بر اساس نیازهای خود شخصی سازی کند)،و اما آنچنان هم رایگان نیست. 

3- سایت ساز سایت بیلدر SiteBuilder

سایت بیلدر ( Site Builder )، یکی دیگر از سایت سازهای آنلاین خارجی است که اخیرا استقبال خوبی از آن شده و مورد توجه بسیاری از وبمسترها قرار گرفته است. سایت بیلدر قابلیت خوبی که نسبت به سایر سایت سازها دارد، این است که دارای ادیتور Drag & Drop است.

همین قابلیت بسیار ساده باعث شده است که بسیاری از افراد به سمت سایت ساز سایت بیلدر بروند و از آن بعنوان پلتفرم اصلی سایت خود استفاده کنند. 

اما اگر بخواهیم در مورد سایت بیلدر Site Builder بیشتر توضیح بدهیم، می توانیم بگوییم که این سایت ساز در عین سادگی توانسته محیطی با تجربه کاربری قوی را در پنل کاربری برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. 

منبع : ویرگول


[ بازدید : 81 ]
[ ] [ 16:57 ] [ تیبا بلاگ ]

آموزش زبان انگلیسی با استاد رضا احمدپور

در این مقاله قصد داریم شما را با مجموعه آموزشی استاد رضا احمدپور آشنا کنیم.

آموزش زبان انگلیسی با استاد رضا احمدپور

وب سایت آموزشی استاد رضا احمدپور یکی از بهترین وب سایت ها در زمینه آموزش آنلاین می باشد.
استاد رضا احمدپور مدرس، مترجم و مولف دوره‌ها و کتب آمورش زبان انگلیسی که جزو یکی از بهترین مدرسان کشوری می باشد.
شما در این وب سایت آموزشی می توانید زبان انگلیسی را با متد ها و شیوه های جدیدی در قالب محصولات آموزشی متنوعی یاد بگیرید.
یادگیری آنلاین زبان انگلیسی می تواند یک اتفاق خوب در روند آموزشی شما باشد.
چرا که شما فایل های آموزشی را می توانید در هر جایی که باشید، بدون محدودیت زمانی و مکانی استفاده کنید.

در حال حاضر در وب سایت آموزشی استاد رضا احمد پور دوره های مختلفی از جمله:
دوره برگردان، دوره ترانه، دوره انیمیشن و فیلم به شما فراگیران عزیز ارائه می شود.
در ادامه شما را به طور مختصر با محصولات این وب سایت آموزشی آشنا خواهیم کرد.

آموزش زبان انگلیسی با استاد رضا احمدپور

 

 

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن

دوره انیمیشن (دوره ی آموزش زمان ها، ساختارهای مهم مکالماتی، و تقویت شنیداری با استفاده از مکالمات روزمره در انیمیشن ها)

در این محصول تمامی زمان های کاربردی در مکالمات روزمره، ساختارهای مهم مکالماتی، و سوال پرسیدن در زمان های مختلف به شما آموزش داده می شود.
این دوره هم برای تقویت شنیداری و هم مکالمه مفید می باشد.

در زیر بخشی از دوره انیمیشن را با هم میبینیم...

[embed]https://dl.rezaahmadpour.ir/Demo/Animation/Animation-Demo.mp4[/embed]

برای شرکت در دوره آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن کلیک کنید.

 

دوره برگردان سطح یک و دو

در این دوره شما با یک سری تمارین مواجه هستید، که طبق راهنمایی کوتاهی که در فایل های صوتی برای هر درس آورده شده است، باید تلاش کنید که آن جملات و تمارین را به انگلیسی برگردانید. در این مسیر شما ایرادات خود و دلیل اینکه چرا نمی‌توانید روان صحبت کنید را متوجه خواهید شد و با تکرار و جمله سازی بخش هایی که با مشکل مواجه هستید را پیدا و این مشکلات را رفع خواهید کرد.

در زیر قسمتی از دوره برگردان را با هم مرور می کنیم:

[embed]https://dl.rezaahmadpour.ir/Demo/Bargardan_1/Exercise%2001-02.m4a[/embed]

برای شرکت در دوره برگردان کلیک کنید.

 

آموزش زبان انگلیسی با ترانه

یاد گیری 80 ترانه ماندگار زبان انگلیسی و آشنایی با اصطلاحات و... در قالب ترانه می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.
در این دوره با مرور ترانه هایی مختلف با زبان انگلیسی اصطلاحات و ساختارهای زبانی را یاد خواهید گرفت.

آموزش زبان انگلیسی با فیلم

دوره فیلم در دو پارت اول و دوم به شما عزیزان ارائه می شود.
در این مجموعه سعی کردیم کربردی ترین ساختارهای زبان انگلیسی را در قالب فیلم های روز به شما ارائه کنیم.
در این دوره های فیلم، ما هم مکالمه خودمون رو تقویت میکنیم، هم ساختار های رو به خوبی یاد میگیریم، هم موقعیت های محتلف کاربرد هر کلمه، عبارت، و … و هم شنیداریمون رو تقویت می کنیم.

در زیر قسمتی از دوره فیلم را با هم مرور می کنیم:

[embed]http://dl.rezaahmadpour.ir/Demo/Movies01/Movies01-Lesson34.m4a[/embed]

برای شرکت در دوره فیلم کلیک کنید.

پس اگر شما هم می خواهید زبان انگلیسی را با شیوه ها و متد های جدید یاد بگیرید،
پیشنهاد می کنم حتما از این دوره ها استفاده کنید.
برای مشاهده ی تمامی دوره و خرید آن ها بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 

آموزش زبان انگلیسی


[ بازدید : 158 ]
[ ] [ 14:50 ] [ تیبا بلاگ ]

۶ روش سریع برای افزایش تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام

 تبلیغات و نقش آن در افزایش فالوور اینستاگرام

از جمله روش‌های مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام را می‌توان تبلیغات در نظر گرفت. شما به وسیله این روش خواهید توانست در مدت زمان کوتاهی برنامه افزایش فالوور اینستاگرام خود را به میزان زیادی پیش ببرید. در ادامه به توضیح در رابطه با انواع روش‌های تبلیغ در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

تبلیغ اسپانسری اینستاگرام

این نوع تبلیغات را می‌توان یکی از انواع تبلیغات مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام دانست که میزان تأثیرگذاری بیشتری نسبت به دیگر روش‌های تبلیغی در این شبکه اجتماعی دارد. از آنجایی که این نوع از تبلیغات را خود اینستاگرام انجام می‌دهند می‌توان گفت استفاده و جذب مخاطب از این روش بسیار ساده خواهد بود. شما در این روش تبلیغات حتی می‌توانید مشخص کنید که محتوای شما را چه دسته از افرادی ببینند.

چه بازه سنی از افراد این تبلیغات را ببینند. شما در این روش خواهید توانست نحوه پرداخت را نیز خود انتخاب نمائید. شما به وسیله دسترسی ( Reach) مشخص می‌کنید که چه تعداد از افراد تبلیغ شما را مشاهده کرده‌اند. همچنین به وسیله درگیری ( Engagement) خواهید توانست بدانید که چه تعداد از افراد با تبلیغ شما درگیر شده‌اند. و همچنین به وسیله بازدید ( View) خواهید توانست بدانید که تبلیغ شما توسط کاربران در زمان نمایش چند بار نمایش داده شده است.

تبلیغات در پیج‌های با بازدید بالا

شاید دیده باشید که صفحات پر بازدید در اینستاگرام عموماً در بین پست‌های خود دیگر صفحات را تبلیغ می‌کنند؛ این روش تبلیغاتی نیز یکی از روش‌های مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام است؛ دلیل آن را هم می‌توان دیده شدن به میزان زیاد تبلیغ شما است. تبلیغات در صفحات پر بازدید به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه به معرفی هر کدام خواهیم پرداخت.

انواع تبلیغات در صفحات پر بازدید

همان طور که گفته شد در این روش تبلیغات ما به شکل‌های مختلفی اقدام به انجام تبلیغات می‌پردازیم.

تبلیغات بازدیدی: در این روش شما تنها هزینه تعداد نمایش تبلیغ خود را پرداخت خواهید کرد.

تبلیغات ساعتی: در این روش شما هزینه تبلیغات را بر اساس میزان ساعت به نمایش گذاشته شدن تبلیغ خود در صفحه پرداخت خواهید کرد.

تبلیغات در استوری: در روش تبلیغات استوری شما خواهید توانست برنامه افزایش فالوور اینستاگرام خود را به درستی برنامه ریزی نمائید.

سومین روش: استفاده از اینفلوئنسرها

در اینستاگرام به افرادی که قابلیت جریان سازی دارند اینفلوئنسر گفته می‌شود؛ منظور افرادی هستند که توانایی آن را دارند که روی دیگر افراد تأثیر بگذارند. از ویژگی‌های این افراد می‌توان به تعداد لایک بالای عکس‌ها و همچنین دریافت تعداد زیادی کامنت اشاره کرد. به دلیل داشتن تعداد دنبال کننده زیاد این روش تبلیغات را می‌توان یکی از مناسب‌ترین برنامه‌ها برای خرید فالوور ایرانی در نظر گرفت. از همین رو پیشنهاد می‌شود اگر برند بزرگی دارید و خواهان افزایش تعداد فالوورهای خود در حجم بالا هستید حتماً این روش را امتحان نمائید.

چهارمین روش: برگزاری مسابقات

همان طور که گفته شد این فضا برای سرگرمی و ایجاد حس خوب در دیگران ایجاد شده است، افراد و مدیران خلاق به خوبی می‌دانند که به چه روشی می‌توانند از این فضا برای دریافت بازخورد استفاده کنند. برگزاری مسابقات در این شبکه اجتماعی یکی از مناسب‌ترین و جذاب‌ترین راه حل‌ها برای درگیر کردن مخاطبان است. این برگزاری مسابقات علاوه بر افزایش تعداد فالوور می‌تواند به معروف شدن پیج شما کمک شایانی نماید. در حالت کلی می‌توان گفت که برگزاری مسابقه دارای سه مرحله است که در ادامه به توضیح هر یک از این سه مرحله خواهیم پرداخت.

اولین مرحله: برنامه ریزی را انجام دهید

قبل از به اجرا در آوردن مسابقه باید به خوبی بدانید که هدف شما از برگزاری این مسابقه چیست و چرا این مسابقه را برگزار کرده‌اید. شاید به دنبال روشی برای افزایش آگاهی از برند خود باشید، یا بخواهید به تازگی برند خود را در بین عموم افراد معرفی نمائید، هر هدفی که داشته باشید باید به خوبی قبل از به اجرا گذاشته شدن آن اطلاع دقیقی داشته باشید. نکته مهم آن است که سعی کنید این مسابقات را تا حد ممکن ساده برگزار نمائید تا تمام کاربران و مخاطبان شما توانایی شرکت کردن در آن را داشته باشند.

همچنین باید توجه کافی به هدایایی که انتخاب می‌کنید داشته باشید که مورد علاقه عموم کاربران شما باشد. به نوعی می‌توان گفت شما باید این قابلیت را داشته باشید که مسابقه خود را به صورت ویروسی در بین کاربران انتشار دهید. منظور از ویروسی آن است که حتماً کاربران مجاب شوند که مسابقه شما را به دوستان و دیگر افراد پیشنهاد دهند.

دومین مرحله: اول تبلیغات بعد از آن اجرا کردن مسابقه

بعد از برنامه ریزی برای مسابقه و طرح مسابقه نوبت به تبلیغات می‌رسد شما باید به خوبی کاربران و جامعه هدف خود را از برگزاری این مسابقه آگاه نمائید؛ این مورد به شما کمک خواهد کرد که در زمان کمتری بتوانید برنامه خرید فالوور خارجی خود را پیش ببرید. به نوعی باید به وسیله این روش سعی کنید که کاربران هدف خود را از برگزاری این مسابقه آگاه نمائید.

سومین مرحله: نتایج را بررسی کنید

پس از به اجرا گذاشته شدن مسابقه نوبت آن خواهد رسید که بتوانید پس از بررسی دقیق برندگان مسابقه را انتخاب و هدایای مورد نظر را به آن‌ها اهدا نمائید. خوش قول بودن و دادن هدایا در زمان مقرر شده می‌تواند تأثیر زیادی روی فالوورهای شما بگذارد. گفتنی است که هیچ چیز مانند بد قولی نخواهد توانست اعتبار و ارزش شما را در نزد مخاطبان کاهش دهد.

پنجمین روش: از کاربران بخواهید تا انجام دهند

در این روش شما باید با نوشتن جملاتی کاربران را مجاب به انجام عمل نمائید. شاید در هنگام مراجعه به وب سایت‌ها و برخی صفحات با جملاتی از قبیل همین حالا خرید کنید، همین حالا به عضویت صفحه ایکس بپیوندید برخورد کرده باشید. شما با استفاده از این روش خواهید توانست کاربران خود را به سمت هدف مورد نظر خود هدایت نمائید. در این روش مهم آن است که متن به شکلی نوشته شود که کاربران مجاب به انجام آن عمل شوند. نکته مهم در این روش آن است که نباید از خاطر ببرید که کاربران شما به هیچ عنوان افراد ساده و مطیع شما نیستند که هر کاری از آن‌ها خواستید انجام دهند.

روش ششم: از ربات‌ها استفاده نمائید

با استفاده از ربات‌ها شما این امکان را خواهید داشت که به فالوو کردن و آنفالوو کردن افراد بپردازید. به نوعی می‌توان گفت که صفحه شما به هر میزانی هم که قوی و خوب باشد به تنهایی نخواهید توانست برای خود فالوور جذب نمائید. این ربات‌ها این قابلیت را دارند که به جای شما در صفحات دیگران کامنت بگذارند و همچنین افراد را دنبال کنند. استفاده از این روش در طولانی مدت باعث خواهد شد که به میزان زیادی افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشید.

جمع بندی

ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی وب سایت فالوور بند به بررسی روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام پرداختیم گفتیم که روش‌های مختلفی برای افزایش فالوور وجود دارد؛ شما می‌توانید با استفاده از روش‌های معرفی شده در این مقاله اقدام به افزایش فالوور اینستاگرام نمائید. از اینکه در مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

فیلم را داخل آپارت ببینید: https://www.aparat.com/v/lsQ۵f


[ بازدید : 123 ]
[ ] [ 12:57 ] [ تیبا بلاگ ]

چگونه با خرید فالوور اینستاگرام به افزایش فروش برسیم؟

تحولی در کسب و کار با اینستاگرام

اینستاگرام را می توان یکی از مناسب ترین شبکه های اجتماعی تصویر محور در نظر گرفت که در حال حاضر خدمات گوناگونی به افراد و کسب و کارها ارائه می دهد. شما به واسطه این شبکه اجتماعی می توانید در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را در این فضا راه اندازی نمایید.

یکی از مهم ترین موجودیت های این فضا را می توان فالوورها در نظر گرفت. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق در رابطه با خرید فالوور اینستاگرام خواهیم پرداخت. آگاه بودن از روش های افزایش فالوور باعث می شود در زمان سریع تری به اهداف خود برسید. در ادامه همراه ما باشید.

خرید فالوور ایرانی

تاثیر اینستاگرام بر کسب و کارهای اینترنتی

اینستاگرام در حال حاضر به یکی از ابزارهای مناسب برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است، شما به واسطه این فضا خواهید توانست در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را راه اندازی نمایید و میزان فروش خود را چندین برابر نمایید. یکی از مهم ترین موجودیت هایی که در این فضا وجود دارد، فالوورها هستند. فالوورها نقش اساسی در موفقیت یا عدم موفقیت کسب و کار شما دارند. شما به واسطه همین فالوورها خواهد بود که خواهید توانست، میزان فروش خود را بیشتر نمایید. به نوعی می توان گفت افزایش تعداد اعضای یک صفحه می تواند نشان دهنده میزان اعتبار و قدمت یک صفحه در این شبکه اجتماعی باشد؛ به همین دلیل است که مدیران کسب و کارهای بزرگ  و کوچک همواره به دنبال افزایش دنبال کنندگان صفحات خود هستند. در ادامه این مقاله ما در رابطه با یکی از روش های افزایش فالوور صحبت خواهیم کرد.

چگونه فروش خود را چندین برابر کنیم

همان طور که گفته شد، فالوورها در این فضا نقش همان مشتریان در بازارهای سنتی را دارند. شما هرچه تعداد فالوور بیشتری جذب نمایید به طبع آن  فروش بیشتری را خواهید داشت. روش های مختلفی برای افزایش تعداد دنبال کنندگان وجود دارد که در ادامه به چند روش شناخته شده و پر استفاده اشاره خواهیم کرد. 

انواع روش های افزایش فالوور اینستاگرام

روش های مختلفی برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام وجود دارد؛ از تولید محتوای دست اول گرفته تا خرید فالوور اینستاگرام که هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی را به همراه دارد. آگاه شدن شما از این مزایا و معایب باعث خواهد شد که با دیدی بهتری نسبت به قبل روش افزایش دنبال کنندگان خود را پیگیری نمایید. در ادامه به انواع روش های خرید فالوور اینستاگرام اشاره خواهیم کرد. نکته مهم در رابطه با این روش جذب فالوور را می توان افزایش به تعداد دلخواه، افزایش در سریع ترین زمان ممکن، مناسب بودن برای تمام کسب و کارها و غیره در نظر گرفت.

1-خرید فالوور فیک

یکی از روش های شناخته شده برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام را می توان استفاده از فالوور فیک در نظر گرفت. شما در این روش به واسطه خرید فالوور ارزان می توانید یک ویترین مناسب از فالوور برای صفحه خود بسازید. نکته مهم در رابطه با خرید فالوور فیک آن است که این نوع از فالوور ها به هیچ عنوان تعاملی با صفحه شما برقرار نخواهند کرد و دلیل آن را هم می توان در فیک بودن فالوورها در نظر گرفت.

 این نوع از فالوورها به وسیله نرم افزار ساخته می شوند و شما با اشخاص حقیقی سر و کار ندارید. به نوعی می توان گفت پشت این نوع از شیوه خرید فالوور فیک اینستاگرام تنها چند شماره مجازی قرار دارد نه هیچ چیز دیگری! استفاده از این نوع از فالوورها برای شروع صفحه می تواند مناسب باشد. به عنوان مثال شما پس از راه اندازی صفحه آموزشی خود می توانید با خرید این نوع از دنبال کنندگان به صفحه خود اعتبار لازم را ببخشید.

2-خرید فالوور واقعی

یکی دیگر از روش های افزایش فالوور را می توان خرید فالوور ایرانی و واقعی در نظر گرفت. در این شیوه خرید فالوور اینستاگرام شما با افراد واقعی سر و کار خواهید داشت این بدان معنا است که این نوع از کاربران میزان تعامل بالایی برای صفحه شما به ارمغان خواهند آورد. از مزیت های این نوع از دنبال کنندگان می توان به میزان تعامل بالا، مناسب بودن برای تمام کسب و کارها، واقعی بودن، هزینه پایین نسبت به کیفیت فالوور اد شده و غیره اشاره کرد. 

فالوور ایرانی

پس می توان نتیجه گرفت اگر به دنبال فالووری هستید که برای شما لایک و کامنت به ارمغان بیاورد استفاده از این نوع فالوور مناسب کار شما خواهد بود. نکته مهم و ضروری در رابطه با این نوع از فالوورها آن است که شما با افراد واقعی سر و کار دارید و این نوع از دنبال کنندگان در صورتی در کانال شما خواهند ماند که شما بتوانید محتوای مناسب و دست اول برایشان تولید نمایید. به همین منظور پیشنهاد می شود قبل از خرید فالوور اینستاگرام حتما برنامه و استراتژی مناسبی برای تولید محتوای خود داشته باشید تا میزان ریزش دنبال کنندگان شما به حداقل برسد. این نوع از فالوور خود به دو دسته اختیاری و اجباری تقسیم بندی می شوند که در ادامه به توضیح در رابطه با آن ها خواهیم پرداخت.

فالوور اختیاری یا اجباری

همان طور که گفته شد در هنگام خرید فالوور اینستاگرام واقعی شما با دو دسته اختیاری و اجباری رو به رو خواهید شد. در نوع اختیاری کاربران به اختیار خود و به وسیله نمایش پاپ آپ به صفحه شما می پیوندند؛ اما در روش اجباری کاربران به اجبار توسط روش های مختلفی به صفحه اینستاگرامی شما اضافه می شوند. عمده تفاوت این دو روش را می توان در میزان ریزش در نظر گرفت. به دلیل اختیاری بودن عضویت در روش اول نسبتا ریزش کمتری را شاهد هستیم اما در روش اجباری به دلیل اضافه شدن کاربران به اجبار در صفحه اینستاگرام، ما با میزان ریزش بیشتری مواجه خواهیم شد. قیمت فالوور اختیاری نسبت به نوع اجباری مقداری گران تر است و دلیل آن را هم می توان در فرآیند اد شدن کاربران در نظر گرفت. 

چه نوع دنبال کننده ای برای صفحه من مناسب است

شاید پس از خواندن مطالب بالا این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که چه نوع دنبال کننده ای برای صفحه من مناسب است، از کدام روش خرید فالوور اینستاگرام استفاده نماییم و ... . نکته مهم و اساسی در خرید فالوور اینستاگرام که باید قبل از خرید به آن توجه داشته باشید، استراتژی کسب و کار شما است. شما باید با توجه به نوع استراتژی خود و همچنین میزان فعالیت خود از میان روش های نام برده شده در بالا یک روش را انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر کسب و کار شما به تازگی صفحه اینستاگرامی خود را راه اندازی کرده است استفاده از فالوور فیک می تواند برای شروع مناسب باشد. اما اگر به دنبال افزایش میزان تعامل کاربران با صفحه هستید خرید فالوور واقعی اختیاری می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.


[ بازدید : 97 ]
[ ] [ 13:32 ] [ تیبا بلاگ ]

با خرید فالوور اینستاگرام به فروش میلیونی برسید

مردم هر روزه در سراسر دنیا از شبکه‌های اجتماعی مختلفی استفاده می‌کنند و اینترنت و ابزارهای دیجیتال تقریبا به جز جدایی ناپذیر زندگی افراد تبدیل شده است. در این میان اینستاگرام با میلیون‌ها کاربر فعال، یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا به شمار می‌رود. این برنامه که با هدف به اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو طراحی شده است، خیلی زود توانست به یکی از پلتفرم‌های پولساز برلی کسب درآمد تبدیل شود. به نظر شما چگونه می‌توان از طریق اینستاگرام به درآمد میلیونی رسید؟ خرید فالوور اینستاگرام چگونه می‌تواند به این هدف کمک کند؟ برای پاسخ این سوالات تا انتها با دیجی ممبر همراه باشید.

با اینستاگرام به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل می‌شوید

اگر یکی از کاربران اینستاگرامی باشید و نگاهی کوتاه به اکسپلور این شبکه بیاندازید بی‌شک با پیج‌های فروشگاهی و تجاری زیادی روبه‌رو می‌شوید که با هدف معرفی و فروش کالا و خدمات به خصوصی فعالیت می‌کنند. اینستاگرام این روزها دیگر فقط برنامه‌ای برای اشتراک‌گذاری تصاویر شخصی نیست؛ بلکه به زمینه‌ای مناسب برای کسب و کار تبدیل شده است. از این‌رو بیزینس‌های زیادی برای درآمدزایی بیشتر، کسب و کار خود را به اینستاگرام کشانده و سعی می‌کنند تا به کمک آن و استفاده از قابلیت‌های ویژه این برنامه، سود و فروش خود را چند برابر کنند.

اما فعالیت در اینستاگرام به سادگی راه‌اندازی یک حساب کاربری نیست؛ چرا که هم‌اکنون برندهای معروفی موفق شده‌اند تا در اینستاگرام فعالیتی مثبت و هدفمند داشته باشند. بنابراین اگر می‌خواهید به پای رقیبان خود برسید، باید با استراتژی پیش بروید و قبل از اقدام فاکتورهای لازم مانند خرید فالوور اینستاگرام را برای تبدیل شدن به یک فروشنده حرفه‌ای داشته باشید.

یک فروشنده اینترنتی این اشتباه را تکرار نمی‌کند!

اولین شرط برای تبدیل شدن به یک فروشنده در اینستاگرام، تعامل سازنده و مثبت با مخاطب است؛ این یکی از استراتژی‌های لازم برای موفقیت و رسیدن به فروش بیشتر در این شبکه است. یکی از بزرگترین مزیت‌هایی که فروش و کسب و کار آنلاین نسبت‌ به شیوه‌های سنتی فروش دارد، همین امکان ایجاد تعامل با مشتری است. شما در فروشگاه خود نمی‌توانید با مخاطب تعامل زیادی برقرار کنید و از این طریق او را به مشتری بالقوه کسب و کارتان تبدیل کنید.

اما در فروش آنلاین و بیزینس در اینستاگرام این امکان را دارید تا با شبکه‌سازی و ایجاد تعامل با کاربران، آن‌ها را به برند و بیزینس خود علاقه‌مند کرده و سپس به سادگی به مشتریان کسب و کارتان تبدیل کنید. بنابراین همینکه یک صفحه در اینستاگرام داشته باشید و هر زمان که دوست داشتید خدماتتان را در آن معرفی کنید، نمی‌تواند شما را به هدفی که به دنبالش هستید برساند.


رازهایی برای افزایش فروش در اینستاگرام

همان‌طور که کمی پیش اشاره کردیم، اینستاگرام فرصت مناسبی را برای فروش اغلب کسب و کارها فراهم کرده است و صفحات زیادی با این هدف راه‌اندازی شده‌اند. اما به راستی چه تعداد از آن‌ها موفق بوده‌اند تا به فروش بیشتری برسند؟ یکی از چالش برانگیزترین قسمت‌های راه انداختن یک کسب و کار در اینستاگرام، تعداد فالوورهای پیج است. تا زمانی که تعداد زیادی از کاربران شما را نشناسند و صفحه شما را دنبال نکنند نمی‌توانید به فروش برسید؛ چرا که:

  • معیار معتبر بودن و قابل اعتماد بودن در اینستاگرام، تعداد فالوور و لایک است.
  • تا زمانی که فالوورهایتان زیاد نباشند، در این شبکه دیده نمی‌شوید.

بنابراین اولین اقدام بعد از راه‌اندازی یک پیج تجاری، در پیش گرفتن استراتژی‌هایی برای فروش بیشتر است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

1.خرید فالوور اینستاگرام

یکی از بهترین راه‌های افزایش فالوورها، خرید فالوور ایرانی است. اگر یک کسب و کار تازه تاسیس باشید و هنوز برند و نام تجاری شما زیاد شناخته شده نباشد، خرید فالوور برای شما ضرورت بیشتری دارد. فراموش نکنید تا زمانی که تعداد فالوورهایتان به حد مطلوبی نرسیده باشد، نمی‌توانید کاربران را ترغیب کنید تا شما را دنبال کنند. بنابراین خرید فالوور به نحوی موتور راه‌اندازی کسب و کار شما در اینستاگرام است و با این عمل با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ هم تعداد فالوورهایتان بالا می‌رود و هم از طریق اعتمادسازی برای دیگر کاربران، آن‌ها به صورت طبیعی و تدریجی شما را دنبال می‌کنند و در مدت زمان کوتاهی به یکی از پیج‌های شناخته شده در اینستاگرام تبدیل می‌شوید.

موضوعی که باید به آن دقت کنید این است که در خرید فالوور ارزان و فیک زیاده‌روی نکنید؛ چرا که اگر تفاوت بین تعداد فالوور و لایک‌های شما فاحش باشد کاربر متوجه فیک بودن آن‎‌ها شده و نتیجه عکس و بی‌اعتمادی آن‌ها را به دنبال دارد. برای خرید فالوور اینستاگرام، از فالوور واقعی به همراه فیک استفاده کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.

فالوور واقعی و فالوور فیک؛ کدام بهتر است؟

احتما نام فالوورهای واقعی و جعلی به گوشتان خورده باشد. فالوورهای فیک همان‌طور که از نامشان پیداست هیچ‌گونه فعالیتی در پیج شما ندارند و تنها آمار دنبال‌کننده‌ها را افزایش می‌دهند. از آنجایی که افرادی حقیقی پشت اکانت آن‌ها نیست و پست‌ها را نمی‌بینند و لایک نمی‌کنند، بنابراین به مشتری تبدیل نشده و سودی به صورت مستقیم عاید شما نکرده و حضورشان صرفا موجب اعتمادسازی می‌شود. اما اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام دارید، بهتر است فالوور واقعی بخرید. این افراد که اکانت‌هایی کاملا واقعی هستند بعد از خرید و اضافه شدن به پیج می‌توانند به مشتری بالقوه کسب و کارتان تبدیل شوند.


2. از ربات برای افزایش فالوور استفاده کنید

یکی‌دیگر از راه‌های افزایش فالوور و رسیدن به فروش بیشتر در این شبکه، استفاده از ربات است. شما پس از آنکه اشتراکی در این ربات‌ها خریداری کردید می‌توانید شاهد افزایش فالوورهای پیج خود باشید. از قابلیت‌های مثبتی که ربات‌‌های اینستاگرامی دارند می‌توان به مواردی چون: امکان وارد کردن شهر و جنسیت افرادی که می‌خواهید عضو پیج شما شوند اشاره کرد. حتی این امکان نیز وجود دارد که آیدی پیج رقیب و کسب و کارهای مشابه را به ربات بدهید تا فالوورهای آن‌ها جذب پیج شما شوند. بنابراین یکی از استراتژی‌های مناسب برای افزایش فروش در کنار خرید فالوور اینستاگرام، استفاده از ربات است. تعرفه اشتراک استفاده از این ربات‌ها در سایت‌های مختلف متفاوت است؛ می‌توانید نازل‌ترین تعرفه‌ها را در سایت دیجی ممبر مشاهده کنید.


منبع : https://www.digi-members.com/


[ بازدید : 135 ]
[ ] [ 14:28 ] [ تیبا بلاگ ]

ادمین اینستاگرام کیست و وظایف آن چه هستند؟

ادمین اینستاگرام کیست و چه عملکرد و وظیفه ای در این شبکه اجتماعی به عهده دارد؟ سوالی است که در بحث پیش رو قصد پاسخ گویی به آن را داریم. ادمین یکی از اصطلاحات رایج و پرکاربرد در اینستاگرام است که یک شغل پر درآمد در اینستاگرام نیز محسوب می شود. احتمالا در پیرامون خود افرادی را سراغ دارید که بدون خروج از خانه دارای درآمد ماهیانه نسبتا خوبی هستند و اگر از نوع فعالیت و کار آنها بپرسید خواهند گفت ادمین پیج اینستاگرامی هستند.

ما در این مقاله قصد داریم با ادمین و نحوه کار او در شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا شویم اینکه کیست و چه کاری انجام می دهد و یک ادمین بایستی دارای چه مهارت هایی باشد.

تعریف ادمین (Admin)

واژه ادمین (Admin) در اصل کوتاه شده کلمه (Administrator) است. به دلیل پر کاربرد بودن کلمه ادمین در دنیای IT به تدریج و با گذشت زمان اصطلاح ادمین به فرم امروزی و تلفظ ادمین تغییر کرده و به همین شکل گفتاری تثبیت شده است.

به احتمال زیاد شما نیز در صورت داشتن کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ با سیستم ویندوز یا Mac در منزل ، برخورد بسیاری با کلمه ادمین داشته اید و بارها آن را در بخش های مختلف ویندوز مشاهده کرده اید.

می توان گفت که در واقع هر کسی که کامپیوتر شخصی ، لپ تاپ ، گوشی هوشمند یا تبلت دارد به نحوی یک ادمین محسوب می شود.

معنی عبارت Administrator در فارسی مدیر است و کلمه ادمین نیز دقیقا به همین معنی استفاده می شود.

ادمین اینستاگرام کیست؟

در کنار کلمه ادمین به احتمال زیاد اصطلاح Webmaster را هم بارها شنیده یا دیده اید. کلمه وبمستربه معنای مدیر سایت است. یعنی شخصی که سایتی را به صورت کامل مدیریت می کند. محتوای جدید انتشار می دهد ، شکل ظاهری سایت را تغییر می دهد، اشکالات و ایرادات پیش آمده را برطرف و در مقابل کامنت های کاربران سایت پاسخ گو می باشد.

سایتی به بزرگی و عظمت اینستاگرام دارای چندین Webmaster است بنابراین نمی توان به سوال ادمین اینستاگرام کیست؟ پاسخی بدرد بخور و مناسب داد. پس باید پرسش خود را به گونه دیگری عنوان کنیم.

همانگونه که مطلعید اینستاگرام بیش از یک میلیارد حساب کاربری دارد و هر حساب کاربری با عنوان یک پروفایل یا اکانت نامیده می شود که هر پروفایل، حساب کاربری یا اکانت ، یک صفحه یا پیج اینستاگرامی محسوب می گردد.

پس بایستی بجای طرح سوال ادمین اینستاگرام کیست یا چیست؟ باید بپرسیم: ادمین پیج اینستاگرام کیست یا چیست؟

ادمین پیج اینستاگرام (Instagram Page Administrator)

همانگونه که در بالا ذکر شد هر پروفایلی در اینستاگرام، یک صفحه و پیج اختصاصی به شمار می آید. اینکه پیج عمومی (Public) یا خصوصی (Private) باشد فرقی نمی کند در هر صورت هر پروفایل اینستاگرام، یک پیج Unique و منحصر است.

بدون اعمال هیچ محدودیت سنی هر فرد دارنده تلفن همراه هوشمند که نسخه اندروید یا IOS اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب کرده باشد می تواند یک پیج اینستاگرامی بسازد.

شناس یا ناشناس برای اینستاگرام هیچ تفاوتی ندارد. به استثنای چند تفاوت جزئی که میان پروفایل افراد مشهور یا به اصطلاح سلبریتی نسبت به پروفایل افراد عادی وجود دارد، همه می توانند به شکلی مساوی از قابلیت ها و امکانات این شبکه اجتماعی استفاده نمایند.

قطعا فیلم هایی که در آنها سبک زندگی (Life Style) متفاوت اشخاص در مقایسه با افراد معمولی جامعه به تصویر کشیده می شود را دیده اید که غالبا افراد دارای سبک زندگی خاص و متفاوت با عامه مردم انجام کارهای خود را به افراد مورد اطمینان خود می سپارند. در واقع به بیانی این افراد را به عنوان مدیر و گرداننده بخشی از کسب و کار یا حرفه خود در نظر می گیرند تا بتوانند بخاطر داشتن مشغله کاری زیاد همه جوانب کاری خود را تحت کنترل قرار بدهند.

در دنیای اینستاگرام نیز تقریبا ادمین به همان کارکرد اشاره دارد. به این معنی که افراد پر مشغله ای مانند هنرپیشه ها، صاحبان کسب و کارها، افراد مشهور و به طور کلی صاحبان پیج هایی که دامنه فعالیتی وسیعی دارند و نمی توانند به همین دلیل مشغله کاری پیج خود را مدیریت نمایند، از افراد مورد اعتماد به عنوان مدیر یا به اصطلاح ادمین برای اداره پیج خود استفاده می کنند.

IGA مخفف (Instagram Page Admin) است، و به عنوان یک ردیف شغلی یعنی همان ادمین پیج اینستاگرام محسوب می شود. مدیر یک صفحه یا پیج اینستاگرامی، دارای یک سری وظایفی است که در ازای انجام آن وظایف از صاحب پیج مربوطه حقوق دریافت می نماید. در ادامه مطلب با شرح وظایف ادمین پیج اینستاگرام همراه ما باشید.


[ بازدید : 104 ]
[ ] [ 11:03 ] [ تیبا بلاگ ]
ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]